PRACA W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA
Zakres obowiązków:
- bieżąca, telefoniczna i elektroniczna profesjonalna obsługa klientów toru
- dbanie o dobry wizerunek recepcji
- przedstawianie oferty w ramach bieżących promocji i możliwości
- sprzedaż biletów, przyjmowanie rezerwacji
- prace administracyjne, biurowe
- dbałość o czystość Biura Obsługi Klienta i Kącika dla Klientów
- współpraca z pozostałymi działami toru
Wymagania:
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- łatwość budowania relacji z Klientami
- obsługa komputera i urządzeń mobilnych
- obsługa kasy fiskalnej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach
- mile widziane osoby z pasją do sportów motorowych
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwości rozwoju zawodowego
- pracę w młodym, ambitnym zespole w nowoczesnym projekcie halowego toru kartingowego
- elastyczny grafik
- atrakcyjny system bonusowy
Miejsce pracy:
Rabowice k. Poznania ul. Średzka 2AB
Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.
Prosimy o wysyłanie CV z umieszczoną klauzulą:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wyślij swoje CV